lørdag den 7. maj 2011

Stilhed

"Stilhed præger mit indre sind
det er svært at lukke lyden ind
selvom musikken spiller i en smøre
er det bare som om jeg ikke kan høre
der er stilhed, stilhed i mit sind
jeg har slet ikke engang lyst til at lukke andre ind
det er lang tid siden jeg har siddet i denne skønne ro
hvor man er ét med sjælen og hjertets bo

Stilhed præger mit indre sind
Stilhed præger mit indre sind"

-Hello :) Det er Lørdag
Det foroven er noget jeg lige kom på, så ikke spørg hvorfor der pludselig skal bruges sådanne gamle ord osv, det kan jeg desværre ikke svare på!

Nå, men jeg er liget kommet hjem fra en veninde jeg ikke har set længe, det var rigtig hyggeligt og i dag har min bror fødselsdag, det betyder at vi faktisk skal fejre ham helt vildt.
Ellers er det længe siden, alt for længe siden. Om 3 uger er jeg færdig med 1.G eller jeg får i hvert fald læseferie, og det vil jeg gerne definere som ferie allerede. Jeg skal nemlig kun op i én eksamen i år. Jeg ved bare ikke hvilken.
(PLEASE SAMFUNDSFAG)

Well, det var lige et hurtigt indlæg til mine læsere (Sofia, evt Marie)
Håber i har det godt! Der skal nok komme lidt indlæg hist og her for fremtiden igen.

-Maibrid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar